Pravidelná a dôkladná údržba predĺži spoľahlivý chod Vášho poľnohospodárskeho stroja. V porovnaní s nákladmi, ktoré vznikajú v dôsledku nedostatočnej starostlivosti , sú náklady na údržbu nízke. Rovnako tak Vám pomôže maximalizovať popredajnú hodnotu vášho traktora.
Tento servisný balík zahrňuje všetky predpísané údržbové práce , ktoré si môžete na nové a použité stroje objednať až na 10 000 hodín.
Profesionálny servis vykonávajú vyškolení technici podľa výrobcom doporučených intervalov a kontrolných zoznamov.
Valtra Care- rozšírená záruka -je spôsob ako si zafixovať náklady v mieste nákupu vášho traktora alebo vo chvíli, keď vyprší bežná záručná doba .
Záručná doba je nasledovná: VALTRA- Štandardne 1 rok, možnosť dokúpenia záruky 1-5rokov alebo max. 6000motohodín
Kubota- pri vybraných modeloch- 2,3,5 rokov
Ritter- 2 roky
Kverneland- 1 rok
Podmienky a popis poskytovania servisných a iných služieb
Základné zaškolenie obsluhy strojov – ku každému novému stroju zákazník dostane základné zaškolenie pre správnu obsluhu a údržbu stroja. Obsluha sa detailne oboznámi s nastavením stroja, s jeho obsluhou aj údržbou. Školenie obsahuje teoretickú aj praktickú časť, ktoré vykonáva servisný technik vyškolený priamo u výrobcu zariadenia.
Ročné preškolenie obsluhy na stroje v stanovenom termíne – školenie, o ktoré zákazník môže požiadať, zahŕňa preopakovanie základných bodov pri obsluhe a údržbe stroja.
Technická podpora pri objednávaní a identifikácii potrebných náhradných dielov – na základe požiadavky zákazníka je servisný technik nápomocný pri identifikovaní náhradných dielov /ďalej len ND/.
Poskytovanie odborných posudkov pre poisťovňu – Vedúci servisu alebo servisný technik poskytuje konzultácie pri poistných udalostiach o spôsobe ich riešenia, spolupracuje pri obhliadkach likvidátorom poisťovne, vypracováva odborné posudky, vytvára fotodokumentáciu poškodených ND.
Predsezónna kontrola stroja – V rámci predsezónnej kontroly servisný technik spolu s obsluhou vypracujú chorobopis stroja a pripravia cenovú ponuku na opravu stroja. Podľa počtu motohodín sa naplánujú údržby stroja so zoznamom množstva potrebných ND a olejov.
Praktické nastavenie stroja v poľných podmienkach – servisný technik alebo kompetentná osoba môže na požiadanie zákazníka zaškoliť obsluhu stroja priamo v teréne /napr. správne nahustenie pneumatík, stanovenie veľkosti závažia pre správne rozdelenie hmotnosti traktora na prednú a zadnú nápravu, stanovenie optimálnej hodnoty preklzu hnacích kolies traktora, správne pripojenie náradia na trojbodový záves a vonkajšie okruhy, nastavenie automatického režimu motora a ovládanie funkcií automatickej prevodovky, pri postrekovačoch správna voľba postrekovacích trysiek, nastavenie postrekovacej dávky, správne nastavenie a používanie automatických funkcií, pomoc pri zapojení závesných poľnohospodárskych strojov k traktoru.
Sadzba za servis strojov cez víkendy, počas štátnych sviatkov a dní pracovného voľna – hodinová sadzba za opravu-víkend zahŕňa práce cez víkendy, počas štátnych sviatkov a dní pracovného voľna. Víkendom sa rozumie čas od piatka 16:00 hod do pondelka 07:00 hod. Pracovným dňom sa rozumie čas od pondelka 07:00 hod do piatka 16:00 hod. Hodinová sadzba za opravu-víkend je uvedená v rámcovej servisnej zmluve podľa výberu kategórie zákazníka odberateľom.
Komplexná kontrola – je špeciálna kontrola stroja, pre zistenie okamžitého technického stavu podľa predpísaných štandardov výrobcu. Pozostáva z presne určených kontrolných bodov, ktoré vykonáva servisný technik. Okrem kontroly hlavných mechanických funkcií, sa kontrolujú aj všetky prevádzkové náplne za účelom dosiahnutia maximálnej prevádzkyschopnosti.
Aktualizácia softvéru v riadiacich jednotkách strojov – pre správnu činnosť jednotlivých funkcií stroja a zlepšenie prevádzkyschopnosti je potrebné aspoň 1x ročne urobiť aktualizáciu softvérov v riadiacich jednotkách EDT, Multitool, KVG.
Telefonická podpora pri riešení technických programov- servis 24 hodín denne 7 dní v týždni slúži na udržanie strojov v dobrom prevádzkyschopnom stave a to aj po pracovnej dobe a v dňoch pracovného pokoja a štátnych sviatkov. Na základe tejto služby môže zákazník v prípade potreby telefonicky sa kontaktovať na servisnú pohotovosť a sklad náhradných dielov. (príloha č. 3 k rámcovej servisnej zmluve – zoznam kontaktov dodávateľa)
Diagnostika strojov prostredníctvom softvéru EDT/TECH CONNECT – 1x ročne. Servisný technik pomocou tohto softvéru vykoná pri predsezónnej prehliadke stroja hĺbkovú diagnostiku jednotlivých komponentov, čím sa zabezpečí lepšia príprava stroja na sezónu. Zisťovanie poruchy je tak presnejšie, rýchlejšie a efektívnejšie.
Prístup a kontrola stroja VALTRA CONNECT, analýza a optimalizácia – tento systém ponúka vzdialenú kontrolu. Celý prístup beží on-line, takže v reálnom čase môžete čítať chybové kódy v prípade poruchy stroja. Analýza údajov – optimalizácia – najnovšie stroje sú štandardne vybavené funkciami VALTRA CONNECT pomocou ktorých sa dokáže servisný technik pripojiť k strojom zákazníka a realizovaným prácam. Jednoducho sa používa a prostredníctvom tohto systému dokáže servisný technik monitorovať stroje zákazníka, kde a ako pracujú, poskytuje informácie o stroji napr. ako je zaťažený motor, ako sú využívané jednotlivé funkcie stroja, umožňuje analyzovať a optimalizovať výkonnosť stroja so zameraním na zvýšenie efektívnosti. Umožňuje vzdialene sa pripojiť k displeju stroja a bezdrôtovo prenášať dáta. Vzdialený prístup k displeju stroja umožňuje kompetentným osobám na diaľku pomáhať obsluhe s nastavovaním stroja, čím optimalizujete výkon stroja a v konečnom dôsledku šetríte prevádzkové náklady. /určenie polohy stroja, vymedzenie pohybovej lokality, prevádzkové hodiny, plánovanie údržby, spotreba paliva, využitie stroja, diagnostika stroja, nastavenie stroja,…/
We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.
Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.
Essential Website Cookies
These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.
Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refuseing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.
We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.
We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.
Other external services
We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.
Google Webfont Settings:
Google Map Settings:
Google reCaptcha Settings:
Vimeo and Youtube video embeds:
Privacy Policy
You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.