Model | Max. výkon hp* | Max. krútiaci moment Nm* | Active | Versu | Direct |
---|---|---|---|---|---|
T144 | 170 | 680 | x | x | x |
T154 | 180 | 740 | x | x | x |
T174e | 190 | 780 | x | x | x |
T194 | 210 | 870 | x | x | x |
T214 | 230 | 910 | x | x | x |
T234 | 250 | 1000 | x | x | x |
T254 | 271 | 1000 | x | x |
Nová generácia traktorov Valtra Série T bola navrhnutá tak, aby spĺňala všetky požiadavky moderných poľnohospodárov.
Poľné práce
Nová séria T využíva najnovšie technológie a to ju radí na vedúce postavenie vo svojej triede. Široký výber z novinek zlepšuje ako výkon, tak komfort a posúva produktivitu na novú úroveň.
Tento nový traktor kombinuje tradičný výkon a sílu traktorov Valtra s neprekonateľnou variabilitou, ktorou ponúka traktorom Valtra unikátny systém objednávok a la carte.
Nová Séria T spája najmodernejšiu technológiu, ktorá tento traktor radí medzi lídrami v tomto segmente trhu. Rada nových vlastností ďalej zväčšuje výkon a komfort a tým posúva produktivitu na novú úroveň.
Nová séria T umožňuje výber z rady hydraulík a prevodoviek podľa modelovej klasifikácie: Classic, HiTech a Advance. Valtra a la carte systém zákazníckych objednávok ponúka milióny rôznych kombinácií výbavy.
Povedzte nám, čo od svojho traktora očakávate a my pre Vás postavíme presne taký traktor, ktorý tieto a mnoho ďalších očakávaní bude plniť.
Motor
Motory AGCO POWER
Znížili sme celkové prevádzkové náklady znížením spotreby paliva a emisií, aby sme vyhoveli predpisom pre motory Tier 4 Final/Stage 4, a napriek tomu motor naďalej dodáva vysoký výkon vtedy, keď ho potrebujete. Súčasne sme sa zamerali na zachovanie minimálnych požiadaviek na údržbu a na reguláciu emisií iba pomocou selektívnej katalytickej redukcie (SCR).
Motory AGCO sú konštruované špeciálne pre traktory a činnosti vyplývajúci z meniacich sa podmienok, v ktorých tieto traktory pracujú. To sa odráža v ich robustnej konštrukcii, trvanlivosti, spoľahlivosti a extrémnom krútiacom momente.
Všetky traktory Série T sú poháňané motormi SisuDiesel Common Rail, ktoré spĺňajú najnáročnejšie požiadavky pre prevádzku v poľnohospodárskom, lesníckom i komunálnom sektore. Tieto motory spĺňajú najprísnejšie emisné limity a zároveň sú silnejšie a úspornejšie ako kedykoľvek predtým.
Common rail
Common Rail motor môže elektronicky rozdeliť vstreknutie paliva do niekoľkých fáz. Elektronická riadiaca jednotka môže analyzovať a nastaviť množstvo dávky paliva vhodné pre dané zaťaženie motoru až 100 za sekundu. Viacstupňové vstrekovanie hrá hlavnú rolu pri znižovaní emisií. Touto technológiou je tiež zabezpečená optimálna spotreba paliva, znižuje sa hluk motora a predovšetkým motory pružnejšie reagujú na zmeny zaťaženia a tým je redukovaná potreba častého radenia.
Výhody motorov Common Rail s SCR technológiou
Spĺňajú emisné normy Tier 4 Final / Stage 4
vysokotlakové vstrekovanie paliva, presne vstrekovanie je ohľaduplnejšie k životnému prostrediu
CR motory rýchlo reagujú na plynový pedál
Vysoký krútiaci moment i pri nízkych otáčkach = zvyšuje efektivitu a znižuje potrebu radiť i pri meniacich sa pôdnych podmienkach
Základná konštrukcia motorov SisuDiesel zaručuje dlhú životnosť motorov:
-mezichladič
-centrálne uloženie vložiek valcov
• redukuje vibrácie vložiek valcov
• minimalizuje opotrebenie vložiek valcov a piestnych krúžkov
• znižuje spotrebu olejov
-palivový systém je lokalizovaný na tzv. chladnej strane motora
-palivové filtre môžu byť jednoduchšie vymenené bez náradia a bez odkvapkávania
-ľahký prístup k údržbe celého motora
optimálne spaľovanie vďaka CR motorom
-nižšia hlučnosť
-nový kľudnejší zvuk motora
štvorventilová technológia zlepšuje tok paliva a redukuje teplotné extrémy
Znížené otáčky
Nové inovácie spoločnosti Valtra sú znížené otáčky Common Rail motorov. Normálne voľnobežné otáčky sú 850 ot/min. Akonáhle je v traktore zapnutá elektronická parkovacia brzda, otáčky spadnú na 650 ot/min. To má za následok predovšetkým úsporu paliva a zníženie hlučnosti v kabíne. Pri opätovnom preradení reverzoru z parkovacej polohy do neutrálu sa otáčky zdvihnú na 850 ot/min čím je zaistený vysoký krútiaci moment pre rozjazd traktora.
Výkonnostná bublina
Navýšenie pri transporte
Modely s motormi Common Rail ponúkajú maximálny výkon pri cestnej doprave. Výkon sa zvyšuje približne o 5 – 6 percent. Transportné navýšenie sa automaticky zapína pri cestných prevodoch.
Ecopower
S rastúcimi cenami pohonných hmôt sa všetci farmári snažia nájsť nové cesty ako ušetriť na nákladoch a predovšetkým na nákladoch za palivo. Motory s označením EcoPower boli predstavené v roku 1999. Technologia common Rail pridáva novú dimenziu v tretej generácií týchto motorov.
Pri modely T 174e znižuje EcoPower otáčky motora o 400 ot/min. To redukuje spotrebu paliva približne o 10%. Rýchlosť piestu je znížená o 20%, a to má za následok výrazné predĺženie životnosti motora. Znížené otáčky majú vplyv tiež na znížení hladiny hluku, ktorá zvyšuje komfort obsluhy. V praxi Valtra T 174e EcoPower má nižšie prevádzkové náklady, je užívateľsky príjemnejší a má nižšie emisné hodnoty. Užívatelia traktorov Valtra si môžu vybrať či chcú používať svoj traktor v Eco alebo v Power móde jednoduchým prepnutím tlačidla.
Dva traktory v jednom
EcoPower má veľa foriem využitia ako v móde Eco tak aj v móde Power:
Eco mód so skutočnými Eco Power vlastnosťami :
- otáčky motora 1800 ot/min
- úspora paliva cca 10%
- nižšia hladina hluku
- nižšia rychlosť piestov = predĺžená životnosť motora
- vysoký krútiaci moment už pri otáčkach 1000 ot/mín
- široký a konštantný krútiaci moment
Eco Mód sa doporučuje pre práce:
- pre maximálnu úsporu paliva
- pre prípravu pôdy
- pre práci s kolísavým využitím výkonu traktoru
- pre práci s 540 ot/min na vývodovom hriadeli
- pre všetky pomocné práce
Ecospeed
Špeciálny výkon so SIGMA POWER
Maximálny výkon traktora T 234 je 235 koní. Pri zapnutej vývodovej hriadeli je navýšený na maximálny výkon motora s navýšením 250 k a motor poskytuje ďalších 15 k výkonu na vývodovom hriadely. Sigma Power je ideálna na činnosti, ktoré vyžadujú vysoký výkon, ako práce s rotačnými bránamy, alebo drvičom (pôdna fréza) atď..
Možnosti prevodoviek a hydrauliky
HiTech
- elektronické riadenie prevodovky
- mechanické riadenie hydrauliky
- 30×30 rýchlostí s plazivými rýchlosťami
- elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
- automatické radenie pod zaťažením 5 stupňov
- výkon hydrauliky 73 alebo 90 litrov za minútu
Active
- elektronické riadenie prevodovky
- mechanické riadenie hydrauliky
- 30×30 rýchlostí s plazivými rýchlosťami
- elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
- automatické radenie pod zaťažením 5 stupňov
- LS čerpadlo výkon hydrauliky 115, 160 alebo 200 litrov za minútu
Versu
- elektronické riadenie prevodovky
- Elektronické riadenie hydrauliky
- 30×30 rýchlostí s plazivými rýchlosťami
- elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
- automatické radenie pod zaťažením 5 stupňov
- výkon hydrauliky 115, 160 alebo 200 litrov za minútu
Direct
- Plynulá prevodovky
- Elektronicky riadenie hydrauliky
- elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
- výkon hydrauliky 115, 160 alebo 200 litrov za minútu
Hydraulika
Mechanicky alebo elektronicky ovládaná hydraulika môže byť vyšpecifikovaná presne podľa požiadavkiek zákazníka, jednoduché a intuitivne ovládanie je samozrejmosťou. Dlhý interval výmeny oleja šetrí čas a prevádzkové náklady.
OVLÁDANIE HYDRAULIKY NA MODELOCH HITECH A ACTIVE
Na modeloch Active a HiTech sú rozvádzače ovládané pomocou pák na pravej strane panela. Výkon hydrauliky je 73 alebo 90 l/min. Zákazník má na výber medzi dvoma, tremi alebo štyrmi okruhmi hydrauliky.Pri jednom okruhu si obsluha môže nastaviť individuálny prietok. K tejto hydraulike je možné pripojiť opierku ruky, ktorá môže ovládať čelný nakladač alebo čelnú hydrauliku (záves).
Valtra Autocontrol
Elektronické ovládanie polôh závesu Autocontrol je veľmi jednoduché, zároveň môžu byť všetky operácie ovládané zo zadného blatníka. Prepínače ovládsnis závesu u modelov HiTech a Active nachádzajú v bočnom panele,pri modeloch Versu a Direct sú umiestnené v lakťovej opierke. Drive Balance Control (DBC) (systém tlmenia a vyvažovania rázov na ramenách zadného závesu) je štandardom všetkých modelov.
1. Autocontrol – ovládač posuvu ramien
2. Nastavenie / ovládanie pracovnej hĺbky (Classic & HiTech), nastavenie spodnej polohy vrátane plávajúcej polohy
3. Tlačidlo tlmiča rázov
4. Zdvih závesu, spúšťanie a neutrálna pozícia
5. Ovládanie rýchlosti závesu
6. Ovládanie maximálneho zdvihu
7. Maximálne zahĺbenie
8. Automatické vyvažovanie ramien
9. Kontrola preklzu (voliteľná výbava)
Nová lakťová opierka Smart Touch
Lakťová opierka SmartTouch – neporaziteľný fínsky dizajn a konštruktérsky talent v akcii. Ovládanie je intuitívnejšie, než má váš Smartphone. Nastavenia sú ľahko prístupné pomocou dvojitého kliknutia alebo potiahnutia prstom.
Drive balance control
Tlmič rázov ramien je štandardnou vlastnosťou hydrauliky Autocontrol. Ak je s traktorom spojený akýkoľvek ťažký stroj, tento systém pracuje ako tlmič rázov. Zmyslom systému je zníženie rázov na ramená traktora a predovšetkým dosiahnutia väčšej stability traktora i v náročnom teréne.
Systém tlmenia rázu funguje iba v prepravnej pozícii a uvádza sa do chodu pri prekročení nastavenej rýchlosti z výrobného závodu (8 km/hod). Limit je nastaviteľný u hydrauliky ACD, u hydrauliky ACB sa systém spúšťa hneď pri rozjazde.
Výhody:
- riadenie traktora je presnejšie a stabilnejšie
- zlepšuje kontakt prednej nápravy s podložkou pre bezpečnejšie zabáčanie
- Redukuje vysoké zaťaženie závesov pri transporte
Load – Sensing hydrauliky:
- štandardne sú traktory vybavené dvoma plne nastaviteľnými (prietok, časovanie) a jedným on/off okruhy
- voliteľne je možné pridať ďalšie tri nastaviteľné okruhy plus druhý on/off okruh
- dva až tri okruhy môžu byť vyťažené dopredu
- maximálny počet okruhov vzadu je 5 (plne nastaviteľné) + 2 (on/off) a 3 okruhy používané pre čelný nakladač alebo čelné hydrauliky
Štandardne je prvý on/off okruh vybavený rýchlospojkami a druhý je spojený priamo pomocou hadíc.
Okruhy dodávajú iba také množstvo oleja, ktoré je pri pripojenom stroji potreba. Zvyšný olej môže byť využitý pre ostatné okruhy alebo pre čelný nakladač. Všetky okruhy majú plavajúcu polohu, čo umožňuje pripojenému náradiu kopírovať povrch.
Pre zaistenie maximálneho možného výkonu môže byť na traktore prepojený tzv. Power Beyond – priamy vývod od čerpadla, ktorý je vyvedený v zadnej časti traktora.
U-Pilot (Súvraťový management)
U-Pilot (súvraťový management) preukázatelne znižuje počet operácií potrebných pri otáčaní traktora na súvrati. To pomáha vodičovi pri otáčaní a predovšetkým celú operáciu urýchľuje. Systém tiež redukuje možnosť ľudskej chyby pri ovládaní toľkých funkcií. Tlačidlo nahrávania sa nachádza v bočnom stĺpiku a tlačidlo prostého spúšťania súvraťového managementu je na lakťovej opierke. Na displeji sa zobrazujú jednotlivé operácie.
Funkcie ovládané pomocou súvraťového managementu:
- trojbodový záves
- hydraulické okruhy
- náhon všetkých kolies
- uzáver diferenciálu
- vývodový hriadeľ
- tempomat
- radenie pod zaťažením
- 12 V DIN zásuvka
Do úvraťového systému môže byť zároveň zaradená pauza. Pri zadávaní programu je meraná pracovná vzdialenosť, alebo čas v sekundách, pre nasledovanie ďalšej zvolenej funkcie.
Kabína
VALTRA SMARTTOUCH
Nová lakťová opierka Valtra SmartTouch ponúka ľahkopoužiteľné rozhranie, ktoré zvyšuje produktivitu vášho traktora na ďalšiuúroveň. S 9-palcovou dotykovou obrazovkou, inteligentnou viacúčelovou pákou, novýmhydraulickým joystickom a plne integrovanou technológiou vám SmartTouch uľahčí vašepracovné zaťaženie a poskytne vám najlepšie a najjednoduchšie užívateľské prostrediepre ovládanie vášho traktora.
Výhody nových kabín Valtra
- Nová lakťová opierka VALTRA SMARTTOUCH v modeloch Versu a Direct
- 9 palcový dotykový displej
- Navigácia, úvraťový menežment a cúvacia kamera v jednom terminály
- Nové odolné sedadlo s vyhrievaním
- Možnosť objednania chladničky
- Sklopné druhé sedadlo pre spolujazdca
- Ľahko čistiteľný filter nasávania vzduchu do kabíny
- Možnosť montáže automatickej klimatizácie
- 6 mm Pancier podvozku priamo z výrobného závodu
- Lesné kabíny – poskytujú dokonalý výhľad
- Palivová nádrž chráni schody do kabíny proti špine
Valtra TwinTrac – práca v oboch smeroch
Otočné riadenie TwinTrac, montované priamo na výrobnej linke Valtry, umožňuje pohodlné ovládanie traktora v oboch smeroch. Kompletný systém obsahuje volant s reverzorom uprostred zadnej časti kabíny a zadný spojkový, brzdový a plynový pedál. Dokonalý výhľad na pripojené stroje a pracovnú plochu zvyšuje bezpečnosť práce. Vzduchom odpružené sedadlo je otočné o 180°. Otočný systém TwinTrack ponúka mnoho výhod pri práci s ťažkým náradím spojeným s traktorom v zadnom trojbodovom závese.
Výhody využitia systému TwinTrac
- možnosť zavesenia aj ťažkého náradia
- využitie dokonalej manévrovateľnosti
- dokonalý výhľad na náradie
- využitie pri: zbere kukurice, komunálne využitie atď..
Palubná doska Proline (Versu a Direct)
- príjemné farby
- hodiny
- pracovný čas
- pracovná rýchlosť
- otáčky vývodového hriadeľa vzadu
- otáčky vývodového hriadeľa vpredu
- otáčky motora
- pozícia spodného závesu
- teplota prevodovky
- nabehaná vzdialenosť
- spracovaná plocha
Voliteľná výbava
TwinTrac
Nová generácia TwinTrack systému s možnosťou posúvania volantu do strán, pre ešte viac priestoru pre vás. Pri modeloch Versu a Direct je terminál na lakťovej opierke otáčaný spolu so sedadlom vodiča a vďaka tomu zostávate stále informovaný o všetkých potrebných veciach.
Lesná kabína
Ako voliteľná možnosť pre traktory Valtra je ponúkaná lesná kabína s ochrannou klietkou okolo strechy traktora a veľmi silnými a veľkými polycarbonovými oknami v streche traktora. Ďalšie okno je v spodnej časti kabíny pre ďalšie zlepšenie výhľadu obsluhy. T Séria vybavená lesnou kabínou a otočným systémom TwinTrac je neprekonateľnou kombináciou určenou pre prácu v lese.
Predný vývodový hriadeľ
Predný vývodový hriadeľ je voliteľný iba v kombinácii s predným trojbodovým závesom. Aktivovaná je pomocou spínača elektrohydraulického mechanizmu na pravej strane. Otáčky predného hriadeľa sú štandardne 1000 ot./min. Odpružená predná náprava môže byť namontovaná i v kombinácii s predným vývodovým hriadeľom, predným závesom aj čelným nakladačom. Nosnosť predného závesu je 3600 kg. Predný záves môže byť vybavený predným vývodovým hriadeľom a zároveň môže byť namontovaný aj v kombinácii s čelným nakladačom.
Odpruženie prednej nápravy
Pneumatické odpruženie prednej nápravy zvyšuje komfort obsluhy. Najlepšie využitie nájde pri diaľničnej doprave alebo pri rýchlych presunoch po poľných cestách. Na poli odpruženie prednej nápravy zvyšuje ťažnú silu traktora. Pneumatické odpruženie prednej nápravy je možné zaaretovat tak, aby pri špecifických činnostiach náprava mala charakter pevnej nápravy.
Odpruženie kabíny
Odpruženie kabíny zvyšuje komfort obsluhy. V kombinácii so vzduchom odpruženou sedačkou je odpruženie Valtra zrovnateľné s komfortom jazdy v osobnom automobile. Komfort jazdy je ešte viac umocnený v spojení s odpružením prednej nápravy.
Valtra Isobus – ovládanie náradis jednoduchšie než kedykoľvek predtým
Isobus je štandardizovaným systémom pre komunikáciu a zdieľanie dát medzi traktorom a náradím. Virtuálny terminál vnútri kabín je používaný pre ovládanie náradia a zobrazovanie všetkých informácií. Isobus uľahčuje prácu s modernými strojmi, predovšetkým s tými, ktoré majú vysoký stupeň automatických funkcií.
Montáž na výrobnej linke
Čelné nakladače Valtra sú montované priamo na výrobnej linke tak, aby boli maximálne kompatibilné s traktorom. Rada nakladačov Valtra sa vyznačuje predovšetkým robustnou konštrukciou, kvalitným dizajnom a dlhou radou vlastností užitočných pre Vaši práci.
Valtra je jediným výrobcom traktorov, ktorý montuje čelné nakladače priamo na výrobnej linke.
Auto-Guide – automatická riadiaca jednotka
Auto-Guide je plne automatická asistenční jednotka založená na navigácii GPS. Systém riadi kolesá traktora pozdĺž virtuálnych dráh v poli. Auto-Guide umožňuje tri typy automatického riadenia: paralelné, stredové a obrysové.
Otváracie hodiny
Po – Pia 8:00 – 16:00
Servisná POHOTOVOSŤ
+421 (0)918 428 688
TEAM AGRO FOREST, s.r.o.
Komárňanská cesta 21
940 02 Nové Zámky