M125GX-III
Vysoko umiestnená zaoblená kabína bez stredových stĺpikov výplne bočných dverí významne zvyšuje vnútorný priestor a ponúka široké a takmer neobmedzené zorné pole vo všetkých uhloch, čím poskytuje maximálne pohodlie a bezpečnosť pri manévrovaní v teréne alebo pri vychádzaní na cestu.
Motor
Kombinácia zdokonaleného Common Rail Systému (CRS), recirkulácie výfukových plynov (EGR) a filtra pevných častíc (DPF) výfuku robí naše motory hospodárnejšími a čistejšími bez zbytočných strát na výkone. Čisté a výkonné realizovanie Common Rail Systém (CRS) elektronicky ovláda časovanie a množstvo vstrekovaného paliva v niekoľkých fázach, čo je lepšie, ako keby mal byť správny spaľovací pomer dosiahnutý pri vstrekovaní naraz. Výsledky sa prejavia vo zvýšenej účinnosti, nižšej spotrebe paliva, nižšej hlučnosti motora a aj životnosti motora. Jeho spojenie s filtrom pevných častíc (DPF) výfuku a systémom recirkulácie výfukových plynov (EGR) znižuje škodlivé emisie, čo robí M110GX/M135GX verzie spĺňajúcu aj normu Tier IV. Kompaktné Kubota 4-valcové preplňované dieselové motory so systémom Common Rail (CRS) s recirkuláciou výfukových plynov (EGR) a filtrom pevných častíc (DPF) výfuku kombinuje vysoký výkon s mimoriadne priaznivou spotrebou paliva, nízkou hlučnosťou a nízkymi emisiami. S maximálny krútiacim momentom pri nízkych rpm môžete svoju prácu vykonať rýchlejšie a účinnejšie.
Nový strešný panel
Nové strešné panely osadené veľkým strešným oknom ponúkajú úplný výhľad nahor, čo je obzvlášť užitočné pri práci s čelným nakladačom. Pre ventiláciu čerstvého vzduchu je strešné okno nastaviteľne naklápateľné.
Vykurovanie a klimatizácia
Zaoblené kabíny a strategicky umiestnené ventilačné otvory optimalizujú prúdenie vzduchu pre dosiahnutie celoročného komfortu pri používaní kúrenia alebo klimatizácie.
Luxusná vzduchom odpružená sedačka
Nová sedačka je vybavená nastaviteľným vzduchovo pérovaným systémom, ergonomicky vytvarovaná a čalúnená špeciálnou látkou na odvod potu, čo zaručuje pohodlnú jazdu. Pre pohodlnejšiu prácu je nastaviteľná 20 stupňov do strany.
Nové inteligentne radiace prevodovky
Nová prevodovka Kubota Intelli-Shift ponúka tri jazdné skupiny po osem rýchlostných stupňoch radených pod zaťažením, celkovo teda 24 rýchlostí dopredu a 24 rýchlostí dozadu. Na objednávku je možné doplniť skupinu super plazivých rýchlostí a zvýšiť počet rýchlostí na 32/32.
Automatický režim
V štandardnej výbave je systém automatického radenia, ktoré umožňuje radenie 4 prevodových stupňov, idúcich po sebe v závislosti na zaťažení traktora. Automatický režim umožňuje automatické radenie pre maximalizovanie výkonu pri zmenách záťaže alebo terénu. V Jazdnom režime sa prevody nastavia v závislosti na stave cesty a hodnote zrýchlenia – do svahu alebo zo svahu. V Poľnom režime, podradenie o 2 rýchlostí zapríčiní zdvihnutie 3-bodového závesu. Poľný režim tiež udržuje PTO otáčky na minime keď je PTO spínač zapnutý.
Zdokonalené ovládanie
Využite všetky výhody výkonu Grand X traktorov s výkonnými inteligentne – radiacimi 24F/24R prevodovkami a Kubota elektronickým systémom riadenia (K-EMS). Dve tlačidlá radenia nahor/podraďovania Nájdete ich na radiacej páke rovnako ako aj na pravej strane lakťovej opierky, čím môžete rýchlo radiť nahor (+) alebo nadol (-) iba dotykom tlačidla.
Rovnomerná pracovná rýchlosť
M110GX/M135GX motory majú elektronický regulátor, ktorý elektronicky udržuje otáčky motora konštantné, čím sa predíde poklesu PTO rýchlosti a umožní sa stabilná práca. Použitie prevodovky s funkciou Automatického režimu pri rovnomernej pracovnej rýchlosti robí prácu s PTO poháňaným náradím účinnejšou.
Bi-Speed
Dlhý rázvor traktorov série Grand X prináša veľkú stabilitu a jazdný komfort pri preprave a vysokú trakciu a ťažnú silu pri poľnej práci. Vďaka patentovanému systému Bi-Speed stroje disponujú obratnosťou, ktorá je obvyklá skôr u menších kompaktných traktorov ( vnútorný priemer otáčania je 4,0 m bez použitia bŕzd).
Elektro hydraulické uzávierky diferenciálu
Ak zapadnete do blata, s touto funkciou Vás to už nemôže spomaliť. Zapojením elektro hydraulických uzávierok diferenciálu uzamkne predné aj zadné kolesá, aby sa dosiahol kladný pohon – tým sa zdvihnete a dostanete von z blata a potom sa môžete vrátiť späť k Vašej práci.
Odpružená predná náprava
Predná odpružená náprava Vám pomôže dosiahnuť pohodlnú jazdu, stabilnú a presnú prácu. Bez problémov pracuje s tlmičom otrasov, čím vyrovnáva nerovný terén. (Dostupný ako výbava len pri modeloch M 128GXS-II a M135GXS-II).
model | M95GX III | M105GX III | M115GX III | M125GX III | M135GX III |
typ motora | V3800-CR-TIEF4 | V3800-CR-TIEF4 | V6108-CR-TIEF4 | V6108-CR-TIEF4 | V6108-CR-TIEF4 |
zdvihový objem [cm³] / počet valcov | 3,769 / 4 | 3,769 / 4 | 6,124 / 4 | 6,124 / 4 | 6,124 / 4 |
nasávanie | preplňovaný intercooler | ||||
menovité otáčky [ot./min] | 2400 | 2400 | 2200 | 2200 | 2200 |
nom. výkon motora (97/68/ec) [hp(kw)] | 104 (77) | 111 (81) | 123 (90) | 133 (98) | 143 (105) |
max. krútiaci moment [Nm] | 346 | 379 | 503 | 544 | 586 |
otáčky krútiaceho momentu [ot./min] | 1500 | ||||
objem palivovej nádrže [litrov] | 190 | ||||
def-adblue objem nádrže [litrov] | 16 | ||||
prevodovka | |||||
typ prevodovky | powershift | ||||
počet rýchlostí | vpred 24 / vzad 24 | ||||
počet plazivých rýchlostí | vpred 32 / vzad 32 | ||||
max. rýchlosť [km/h] | 40 | ||||
hlavné prevody | 8 stupňov | ||||
rozsah prevodov | 3-rychlostný synchronizovaný s prepínačom spojky | ||||
reverz | elektrohydraulický reverz | ||||
spojka | viacnásobná kotúčová mokrá, elektrohydraulicky ovládaná | ||||
brzdy | hydraulicky ovládané mokré kotučové s automatickým zapojením prednej náúravy | ||||
pohon 4×4 | elektrohydraulické; ON/OFF/Auto | ||||
uzávierka diferenciálu | elektrohydraulická | ||||
pto | |||||
rýchlosť predného pto [ot./min] | 540 / 1,000; 540 / 540 Eco (option) | ||||
rýchlosť zadného pto [ot./min] | 1,000 (voliteľne) | ||||
hydraulika | |||||
výkon čerpadla [l/min] | 76.3 | 76.3 | 82.5 | 82.5 | 82.5 |
3-bodový záves | rýchloupínanie KAT 3, teleskopické stabilizátory | ||||
riadiaci systém | polohový, regulácia ťahu & zmiešaná regulácia | ||||
nosnosť na konci ramena [kg] | 5000 | 5000 | 6100 | 6100 | 6100 |
počet hydr. okruhov | 2 štandartne (3rd, 4th voliteľne) | ||||
typ diaľkových ventilov | 1 D7A FD (nastavenie aretácie) + 1 D/A SCD (samozatváracia aretácia) | ||||
pneumatiky vpredu/vzadu | F: 380/70R24, R:520/70R34 | F: 380/70R24, R:520/70R34 | F:420/70R24, R:520/70R38 | F:420/70R24, R:520/70R38 | F:420/70R24, R:520/70R38 |
rozmery & hmotnosť | |||||
celková dĺžka [mm] | 4305 | 4305 | 4460 | 4460 | 4460 |
celková výška [mm] | 283 | 283 | 2885 | 2885 | 2885 |
celková šírka min. – max. [mm] | 2275-2380 | 2275-2380 | 2100-2325 | 2100-2325 | 2100-2325 |
rázvor [mm] | 2435 | 2435 | 2690 / 2680 (F-SUS) | 2690 / 2680 (F-SUS) | 2690 / 2680 (F-SUS) |
rozchod [mm] | 1565; 1675 | 1565; 1675 | 1720;1765 | 1720;1765 | 1720;1765 |
1750; 1850; 1860 | 1750; 1850; 1860 | 1605; 1660; 1755; 1810; 1860 | 1605; 1660; 1755; 1810; 1860 | 1605; 1660; 1755; 1810; 1860 | |
otáčací rádius [m] | 4.1 | 4.1 | 4.1 | 4.1 | 4.1 |
hmotnosť [kg] | 4300 | 4300 | 4810 / 5030 (F-SUS) | 4810 / 5030 (F-SUS) | 4810 / 5030 (F-SUS) |
VÝBAVA | |||||
model | M95GX III | M105GX III | M115GX III | M125GX III | M135GX III |
prednastavená pamäť a/b | ● | ● | ● | ● | ● |
režim konštantných otáčok | ● | ● | ● | ● | ● |
viskostatický ventilátor | N/A | N/A | ● | ● | ● |
rýchlostný limit otáčok motora | ● | ● | ● | ● | ● |
prevodovka | |||||
rozsah plazivých rýchlostí | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
predné odpruženie | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
režim autoposunu | ● | ● | ● | ● | ● |
pto 540 / 1000 | ● | ● | ● | ● | ● |
pto 540 / 540 eco | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
automatický režim 4 wd | ● | ● | ● | ● | ● |
predná náprava | |||||
predný záves | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
zámok predného závesu | ● | ● | ● | ● | ● |
úprava zaťaženia predného závesu | ● | ● | ● | ● | ● |
hydraulika | |||||
ventil s integrovanou reguláciou prietoku | ● | ● | ● | ● | ● |
vratné vedenie s voľným prietokom | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
zberná nádrž oleja z qrc | ● | ● | ● | ● | ● |
predný hydraulický diaľkový ventil | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
čerpadlo nezávislého riadenia | ● | ● | ● | ● | ● |
kabína | |||||
odpruženie kabíny | N/A | N/A | N/A | N/A | N/A |
klimatizácia | ● | ● | ● | ● | ● |
strešné okno | ● | ● | ● | ● | ● |
rádio | ● | ● | ● | ● | ● |
odpruženie sedadla | ● | ● | ● | ● | ● |
vedľajšie sedadlo | ● | ● | ● | ● | ● |
multifunkčná lakťová opierka | ● | ● | ● | ● | ● |
odhmlievanie zadného skla | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
zadná slnečná clona | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
predné led pracovné svetlo | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
zadné led pracovné svetlo | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
pravé dvere a zadné okno s polykarbonátu | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
obrazovka pre monitor výkonu | ● | ● | ● | ● | ● |
nakladač | |||||
mechanické ovládanie joystickom | ● | ● | ● | ● | ● |
hydraulické samovyrovnanie | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
nezávislá 3. hydraulická funkcia | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
4. výberová funkcia | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
euro 8 záves | ● | ● | ● | ● | ● |
ventil proti klesaniu | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
funkcia hydr. rýchloupínača 2 | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
funkcia hydr. rýchloupínača 3 | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
○ voliteľne ● štandard |
Otváracie hodiny
Po – Pia 8:00 – 16:00
Servisná POHOTOVOSŤ
+421 (0)918 428 688
© 2019 TEAM AGRO FOREST, s.r.o.
Komárňanská cesta 21
940 02 Nové Zámky